جستجو
Close this search box.

تاثیر نگاه به طبیعت از پشت پنجره در حل مشکلات

زمانی که از پنجره به طبیعت می نگرید، مشکلات با استرس کمتری نسبت به زمانی که تصویر طبیعت را از تلویزیونی با کیفیت بالا و نمایشگر پلاسما می بینید، حل می شوند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


looking-out-a-glass-window-at-nature

زمانی که از شیشه یک پنجره به طبیعت می نگرید، مسائل و مشکلات به صورت بهتر و با استرس کمتری حل می شوند نسبت به زمانی که تصویر طبیعت را به صورت واقعی از تلویزیونی با کیفیت بالا و نمایشگر پلاسما می بینید. همچنین نگاه به طبیعت با نمایشگر پلاسما نسبت به دیدن آن در یک دیوار خالی و سفید، در حل مشکلات، بهتر و بیشتر در انسان تاثیر می گذارد.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Kahn, Peter H., Batya Friedman, Brian Gill, Jennifer Hagman, Rachel L. Severson, Nathan G. Freier, Erika N. Feldman, Sybil Carrère, and Anna Stolyar. (2008). A plasma display window? The shifting baseline problem in a technologically mediated natural world.Journal of Environmental Psychology28(2), 192-199.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *