جستجو
Close this search box.

تاثیر فضای سبز پیرامون مدارس بر عملکرد دانش آموزان در آزمونها

تحقیقی در ماساچوست نشان می دهد که مدارس دارای فضای سبز بیشتر در پیرامون خود در مقایسه با سایر مدارس در آزمونهای ریاضی و انگلیسی از عملکرد بالایی برخوردارند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


lunenburg-high-schoolطبق تحقیقی که در 905 مدرسه راهنمایی در ماساچوست بین سالهای 2006 تا 2012 انجام گرفته، دریافته اند مدرسه هایی که پیرامونشان فضای سبز بیشتری وجود دارد به خصوص در فصل بهار، در مقایسه با سایر مدارس در آزمونهای استاندارد ریاضی و انگلیسی حتی بعد از سازگاری با عوامل اجتماعی – اقتصادی از عملکرد بالایی برخوردارند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Wu, Chih-Da, Eileen McNeely, J. G. Cedeno-Laurent, Wen- Chi Pan, Gary Adamkiewicz, Francesca Dominici, Shih- Chun Candice Lung, Hueny- Jen Su, and John D. sPLENDER. (2014). Linking student performance in Massachusetts elementary schools with the “greenness” of school surroundings using remote sensing.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *