جستجو
Close this search box.

برگزاری فستیوال معماری منظر معاصر چک در سایت صنعتی

فستیوال معماری منظر معاصر چک در ساختمان قدیمی ایستگاه زیزکوف پراک برگزار شده است. معماران منظر چک سایت مخصوصی را آماده کردند که با فضای ایستگاه مرتبط است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

ایستگاه زیزکوف فریت (Žižkov Freight Station) در ژوئن 2014 در پراگ بازگشایی شد تا ایده جدیدی را به بازدیدکنندگان معرفی کند. پروژه فستیوال منظر پرو در سال 2014، نمایشگاه ها، سخنرانیها و تاسیسات خاص سایت با موضوعات رایجی مثل معماری منظر، فضای عمومی و تغییرات صنعتی (پسا صنعتی) را ارائه کرده است. این فستیوال مثالهای جالبی از ایجاد منظر توسط معماران خارجی و اهل کشور چک را نشان می دهد. بازدیدکنندگان این فستیوال فرصت آشنا شدن با پروژه هایی که توسط دانشجویان منظر و باغبانی انجام شده را دارند.
کارهای هنر و معماری در فضای صنعتی ایستگاه زیزکوف فریت به یکدیگر وابسته اند. این بازگشایی دوباره مثالی از استفاده از ساختمانهای صنعتی گذشته است. محل اصلی برگزاری فستیوال یا همان ایستگاه زیزکوف فریت برحسب تصادف انتخاب نشده است. متصدیان از هنرمندان پیشتاز چکی و معماران منظر درخواست کردند که سایت مخصوصی را آماده کنند که با فضای استثنایی صنعتی ایستگاه زیزکوف مرتبط باشد. سازمان دهندگان تلاش کردند که آثار تاریخی فرهنگی در محل ایستگاه زیزکوف فریت را در طول ماه های تابستان احیاء کنند. سایت مذکور پتانسیل فوق العاده ای برای برنامه ریزی برای آینده دارد.
Contemporary Czech Landscape Festivalنمایشگاه بر روی طراحی هایی که توسط معماران منظر و باغبانها طراحی شده و شامل مداخلات توسط سازمانهای غیرانتفاعی در فضاهای عمومی و سایر پروژه های کوتاه مدت که در جمهوری چک ساخته شده است، تمرکز دارد. این نمایش از محصولات کشور چک با به اشتراک گذاشتن سخاوتمندانه برای سایر دیسیپلین ها، مرزهای قاعده مند این حوزه را تغییر داده است. موضوعات در مسیر بسیار پیچیده ای به دست آمده اند و ترکیبی از منظر، باغبانی، محیط شهری، معماری و مداخلات در فضای شهری هستند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *