جستجو
Close this search box.

رابطه سلامتی و امنیت با ایجاد فضای سبز در زمینهای متروکه شهری

محله هایی که در آنها قطعات زمین خالی به پارکهای کوچک و فضاهای سبز جمعی تبدیل شده اند در مقایسه با محله های دارای زمینهای متروکه شاهد کاهش جرم و جنایت هستند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


Pocket Parkطبق تحلیلی در رابطه با تاثیر برنامه ایجاد فضای سبز در قطعه زمینهای متروکه و خالی در فیلادلفیا، محققان دریافتند که محله هایی که در آنها قطعه زمینهای متروکه به پارکهای کوچک و فضاهای سبز جمعی تبدیل شده اند در مقایسه با محله های دارای زمینهای متروکه و بلااستفاده شاهد کاهش جرم و جنایت هستند. ایجاد فضای سبز در 4436 زمین خالی از سال 1999 تا 2008 با کاهش مستمر تهاجمات مسلحانه در سرتاسر 4 بخش فیلادلفیا که مورد مطالعه قرار گرفته، در ارتباط بوده و سبب کاهش مداوم ویرانگری ها در بخشی از این شهر شده است.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Branas, Charles C., Rose A. Cheney, John M. MacDonald, Vicky W. Tam, Tara D. Jackson, and Thomas R. Ten Have. (2011). A Difference-in-Differences Analysis of Health, Safety, and Greening Vacant Urban Space. American Journal of Epidemiology, 174(11), 1296–1306


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید. 

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *