جستجو
Close this search box.

زمین بازی بازیافت شده گاتوز

این فضا با مواد بازیافت شده ساخته شده که سقف آن شبیه به خیمه و متشکل از پرچمهای غیرقابل استفاده بوده و استفاده از تور سبب ایجاد قابلیت بیشتر در آن شده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

زمینهای بازی در فضاهای عمومی عمدتاً بر اساس نیازهای کودکان ساخته می شوند. به طور عمومی این گونه فضاها دارای ابزار و وسایل بازی استاندارد بوده و به نوعی برخورد مخاطب با آنها همراه با شگفتی نخواهد بود. معطوف شدن بازی در این زمینها به سنین کودکی خود سبب کاهش میزان استفاده از آن شده است. تجهیز یک فضای بازی با ابزار و تجهیزات استاندارد و البته نگهداری از آنها هزینه های بالایی را به مدیریت شهری تحمیل می کند.
جدیدترین نوع زمین بازی از مواد قابل بازیافت در باسورامای برزیل، برای بازی به روی کودکان زیر 99 سال باز است. یادبود پارک شیرها که به وسیله استودیوی رورال آلاباما ساخته شده، متشکل از 200 بشکه‌ خالی نفت است که دارای رنگ‌های پانچی و الگوهای خلاقانه می‌باشند. سقف آن شبیه به خیمه و متشکل از پرچمهای غیرقابل استفاده موزه است که توسط هنرمند آرژانتینی، فابین مارکاسیو ساخته شده است.

زمین بازی بازیافت شده گاتوز
استفاده از بشکه های نفت خالی و تور، فضایی عملکردی برای بازی همه سنین به وجود آورده است.

در این زمین بازی از تور هم استفاده شده که موجب قابلیت بیشتر بازی در این مکان می‌شود. اگر شما آنقدر خوشبخت بودید که توانستید به ریودوژانیرو بروید، می‌توانید از این سازه بازدید و با آن بازی کنید.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *