جستجو
Close this search box.

ایستگاه شارژ خورشیدی در محوطه دانشگاه تگزاس

ایستگاه شارژ خورشیدی در دانشگاه تگزاس ترکیبی خلاقانه از آموزش و استفاده از انرژی تجدیدپذیر است. ایستگاه فرصت یادگیری درباره انرژی های نو را فراهم می آورد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پروژه ایستگاه شارژ خورشیدی در دانشگاه تگزاس ترکیبی خلاقانه از آموزش و استفاده از انرژی تجدیدپذیر است. ایستگاه به دانشجویان و کارکنان دانشگاه این امکان را می دهد که در زیرسایبان آن دور هم جمع شوند و در عین حال وسایل برقی خود نظیر لپ تاپ، گوشیهای موبایل و وسایل الکترونیکی خود را به وسیله پورت های USB یا پریزهای برق استاندارد شارژ نمایند. به همراه سه عدد پنل خورشیدی، این ایستگاه،کارگاهی دارای اینترنت و آزمایشگاهی خورشیدی در طول روز برای دانشجویان فراهم می آورد. شش باتری الحاقی ظرفیت شارژکنندگی ایستگاه را در روزهای ابری و شبها که با لامپ های پرنور LED روشنایی می گیرد، افزایش می دهد. به زودی ایستگاه دارای اپلیکیشنی برای موبایل خواهد شد که نمایانگر میزان تولید انرژی، کاربرد و میزان کاهش کربن دی اکسید معادل آن با استفاده از داده های واقعی خود ایستگاه ها خواهد بود. این پروژه به وسیله برنامه هزینه های سبز دانشگاه تگزاس تامین مالی شده است.

ایستگاه شارژ خورشیدی در محوطه دانشگاه تگزاس
این ایستگاه، انرژی خورشیدی را از طریق پورت های USB و پریزهای برق به دانشجویان ارائه می دهد.

هدف از این آزمایشگاه خورشیدی، ایجاد جرقه گفتگوها درباره استفاده از انرژی، تحول استفاده از فضاهای عمومی و نوآوری برای جهان در حال تغییر ماست. آزمایشگاه خورشیدی ایستگاه های شارژ مبتنی بر انرژی خورشیدی را برای اسکوترهای برقی و وسایل برقی سیار به منظور استفاده در جشنواره ها، بخشهای تجاری، فضاهای باز و شبکه حمل و نقل شهری طراحی کرده است. ایستگاه خورشیدی برای جامعه فرصت تعامل با پروژه های مرتبط با پایداری و یادگیری مستقیم درباره انرژی خورشیدی را فراهم می آورد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *