طراح فیات برای معرفی محصول جدید به عنوان خودرویی دوستدار محیط زیست، به طور همزمان درخت و اتومبیل را به صورت یک جسم با هم ادغام کرده است.
شرکت فیات برای معرفی محصول جدید خود، ابتکاری منحصر به فرد را به نمایش گذاشته است. این طرح که بر نزدیکی خودرو و طبیعت تاکید دارد، در شهر میلان اجرا شد. محصول جدید فیات (FIAT 500c Cabrio) رویکردی خنده دار، خلاق، دوستانه، نزدیک به مردم و محیط زیست دارد. طراح برای معرفی این محصول به عنوان خودرویی دوستدار محیط زیست، به طور همزمان درخت و اتومبیل را در یک ماکت به صورت یک جسم با هم ادغام کرده است. با قرارگیری این ماکت ها در خیابان های میلان، تصویری قوی مبنی بر آشتی ماشین و طبیعت در ذهن بیننده نقش می بندد و بر جانب محیط زیستی خودرو تاکید می کند.
Reconciliation of car and Nature , Fiat’s ad for its new design
عکس: زهرا ایلیاتی / اکسپوی 2015 / میلان / شهریور ۱۳۹۴
آشتی خودرو و طبیعت، تبلیغ فیات برای طرح جدید خود
عکس: زهرا ایلیاتی / اکسپوی 2015 / میلان / شهریور ۱۳۹۴
نمونه خوب
مشخصات مطلب
نویسنده:
کارشناسی ارشد معماری منظر دانشگاه بین المللی امام خمینی
مطالب مرتبط
باغ تایگر گلن، باغی که داستانی برای گفتن دارد
نمونه هایی از بهترین نقاط گردشگری برای معماران منظر در آفریقا
معرفی گروه معماری سانا
هویت جدید میدان جمهوری پاریس در طرح بازسازی