جستجو
Close this search box.

ایده های برتر مسابقه طراحی اسکله سنت پترزبورگ

مجله معماران منظر جهان طی گزارشی 8 تیم و طرحهای آنها با ایده های متفاوت جهت ارائه یک طراحی مفهمومی برای اسکله سنت پترزبورگ را معرفی کرده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

در سال 2015، مجله معماران منظر جهان طی گزارشی 8 تیمی که جهت ارائه یک طراحی مفهمومی برای اسکله سنت پترزبورگ انتخاب شده اند را معرفی کرد. این تیمها، طرحهای خود را با ایده های متفاوت مطرح کرده اند.

معماران شرکت آلفاسونو – قلب سنت پترزبورگ

ایجاد المانهایی به عنوان قلب شهر و یک آیکون فرهنگی درست مانند برج ایفل در پاریس که بعدها بتواند نمادی از شهر و یادآور تجربه ای فرهنگی از آن باشد، ایده این گروه است. زیرا تغییرات اسکله در طی سالهای اخیر به عنوان نماد شهر سنت پترزبورگ قابلیت مطرح شدن را دارد.

گروه طراحی سنت پیت – اسکله به عنوان مقصد

طراحی گروه سنت پیت یک ادغام عالی از یک نماد تاریخی و یک نماد مدرن و کاربردی را ارائه می کند. یک هرم شفاف کریستالی که با المانهای جالب و نورپردازیهای طبقه بندی شده و سایه ها احاطه شده است.

معماران و شهرسازان راجرز پارتنرز – پارک اسکله

این افراد گلچینی از تاریخ غنی این اسکله را انتخاب کرده اند و آن را به یک فضای عمومی قرن 21 منتقل کرده اند. این طرح یک مرکز فعالیت است؛ نه تنها در بالای اسکله بلکه در سراسر آن برنامه های انعطاف پذیری برای جذب گردشگران و ایجاد تعامل پیش بینی شده اند که برای همه جامعه مناسب هستند. این اسکله جایی نیست که شما از آن برای رفتن به جایی استفاده کنید؛ بلکه می تواند به خودی خود مقصد شما باشد و یک پارک اسکله است.

معمار و معمار منظر W – اسکله آبی

چشم انداز تالاب و پارک آبی سنت پترزبورگ یک نماد مدنی است که اسکله، خلیج و منظره طبیعی را به شهر نزدیکتر می کند. اسکله آبی یک المان وحدت بخش است که شهر و اسکله را در محور ایجاد فعالیتهای تفریحی و اقتصادی با هم ترکیب می کند.

شرکتهای FR-EE ،CIVITAS ،MESH – اسکله دورنما

اسکله دورنما، جغرافیا، فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد شهر را به عنوان یک شهر ساحلی نیمه گرمسیری تقدیس می کند. در یک هرم ابداعی که به آینده چشم دارد و ابتدای آن دارایی اسکله یعنی آب قرار دارد.

پرده برداری از مفاهیم انتخابی اسکله سنت پترزبورگ
یکی از ایده های مطرح شده برای اسکله سنت پترزبورگ
VOA – درک زندگی در خلیج

این طراحان به گذشته احترام می گذارند. همانگونه که زندگی در خلیج در تکاپو و تغییر است زندگی در اسکله هم باید در جریان باشد. پارک زندگی خلیج، اسکله و مرکز اکتشافات دریایی سه مقصد منحصر به فرد تفریح و وقت گذرانی برای افراد محلی و توریستها هستند.

معماران راس بارنی – اسکله دوباره

“اسکله دوباره” یک چشم انداز از سنت پترزبورگ است که به عنوان کاتالیزور برای یک محیط شهری دوستدار محیط زیست، مناسب برای فعالیت فیزیکی و جاذب از لحاظ اجتماعی عمل می کند. اسکله دوباره فرصتهای درگیری بیشتری با فضای آبی و زیستگاه های آبی فراهم می کند.

New Quarter – هلال

هلال استعاره ای از رشد جامعه است. یک محل گردهمایی برای سنت پترزبورگ و محلی برای بازی و آموزش. یک محل خودکفا. تجربه ای اسکله بدون حضور فیزیکی در آن امکان پذیر نیست. محل گردهمایی، این تجربه را منتقل می کند.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *