جستجو
Close this search box.

موزه زندگی ژائو هو

موزه زندگی در میانه سایت دیوار بزرگ قرار دارد. محفظه های مدولار و مصالح بوم آورد، زیبایی شناسی طبیعی را به وجود آورده که بازتابی از میراث فرهنگی سایت است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

منطقه جستجوی خوشبختی مادر زمین (Mother Earth)، نخستین اقامتگاه فرهنگی در پای دیوار بزرگ چین است. گروه IAPA در طراحی کارها از برنامه ریزی، معماری، معماری منظر و طراحی داخلی با گروه Mother Earth Happiness همکاری کردند.
طراحی اقامتگاه تاکید بر حفاظت از محیط زیست و هنر فرهنگی دارد. موزه زندگی ژائو هو در حال حاضر تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

موزه زندگی ژائو هو

موزه زندگی ژائو هو، محفظه های مدولاری دارد که ساختار اصلی سازه آن را شکل می‌دهند و امکان نمایش آثار، خدمات پذیرایی، اوقات فراغت و فضاهای دفتری را فراهم می کند. محفظه مدولار توسط گالریها، پلها و پلتفورم ها به هم متصل شده است تا به واسطه طراحی به سبک خانه های حیاط دار فضایی لذتبخش را خلق کند.
موزه زندگی ژائو هو بازتابی از تداوم میراث فرهنگی و سنتی چین است. فرم سازه، فضاهای داخلی و خارجی، کنتراست سنگ و فولاد، چوب و کنف، تعامل بین کریدورها، پلها و پلتفرم های نظرگاهی، محیطی دوست داشتنی را برای لذت بردن از تجربه فریبنده و منحصربفرد جستجوی خوشبختی مادر زمین ایجاد کرده است.

موزه زندگی ژائو هو

پروژه در میانه سایت تاریخی دیوار بزرگ قرار دارد. محفظه های مدولار برای فرم دادن به ساختار سازه انتخاب شدند. نی های بهم بافته شده بوم آورد برای مسقف کردن راهروهای فضای باز استفاده شده اند و کفپوش چوبی بازیافت شده، زیبایی شناسی طبیعی را به وجود آورده که بازتابی از میراث فرهنگی و سنتی سایت است.

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *