جستجو
Close this search box.

بام سبز منحنی شکل مرکز سلامتی

بام سبز منحنی این ساختمان نمونه ای عالی از سبک ترین نوع سقف سبز بدون دسترسی عمومی است که علاوه بر کنترل روان آبها، درجه حرارت داخلی را نیز تنظیم می­ کند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

مرکز زیبایی زندگی در سال 2001 در Sugar Loaf ساخته شده است. این ساختمان نمونه ای عالی برای نشان دادن سقف سبز گسترده است. (سبک ترین نوع سقف سبز بدون دسترسی عمومی) این سقف سبز علاوه بر کنترل روان آبها، درجه حرارت داخلی را نیز تنظیم می­کند. این سقف یک نمونه عالی است که هم بهره وری انرژی و هم اثربخشی هزینه ها را بدون اضافه کردن مسائل مهم باربری به یک سقف سبز را نشان می­دهد.
بام سبز منحنی شکل مرکز سلامتیمرکز کایروپراکتیک در ژوئن 2001 ساخته شده و توسط معماران Van Der Ryn طراحی شده بود. استفاده از سقفهای منحنی و شیبدار برای ایجاد هماهنگی با تپه های اطراف بوده است. یکی از شیبدارترین بامهای سبز در آمریکای شمالی، مرکز زیبایی زندگی است که برنده جایزه سبز سال 2004 برای شهرهای سالم آمریکای شمالی در رده مقدماتی بامهای سبز گسترده شد. طراحی سقف منحصربفرد با ایجاد یک جداره اجازه می دهد تا روان آب در طول پیش آمدگی لبه بام تخلیه شود. پوشش گیاهی نرخ و مقدار روان آب را کاهش و همچنین زمان شکل گیری روان آب را طولانی تر می کند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *