جستجو
Close this search box.

غرفه جدید بندر روتردام، ایجاد طرحی های-تک در زمینه ای تاریخی

شهرداری روتردام در حال سرمایه گذاری و تلاش برای ایجاد حال و هوای مسکونی است که با کمک این غرفه و زندگی پذیر کردن و سبزینگی این ناحیه دریایی انجام می شود.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

یک غرفه عمومی جدید توسط معماران MoedersheimMoonen در بندر قدیمی لوهیون در روتردام قرار است، ساخته شود. قرار گرفتن آن در نزدیکی پل آراسموس، در جهت تزریق زندگی جدید به این بندر قدیمی روتردام است. همچنین شهرداری روتردام در حال سرمایه گذاری و تلاش برای ایجاد حال و هوای مسکونی در این بخش است که با کمک این غرفه، برنامه های مسکن متعدد، زندگی پذیر کردن و سبزینگی این ناحیه دریایی انجام می شود.
این بنا سه جایگاه را با گسترش چشم اندازی جدید برای بازدیدکنندگان لوهیون جایگزین خواهد کرد. بخش عمده ای از ساختار و اساس کار با طراحی دوباره بنای موجود انجام می گیرد که برای گسترش پایداری، احترام به وضع موجود سایت و در نهایت استفاده از طراحی پیشرفته (های-تک) برای طراحی این المان در بافت تاریخی انجام می پذیرد.
غرفه جدید بندر روتردام، ایجاد طرحی های-تک در زمینه ای تاریخیبرنامه ریزی های مختلف این غرفه شامل مرکز اطلاعات بندری برای بندر روتردام، دو دسترسی عمومی برای کارگاههای موزه مریتایم روتردام و تاسیس دو مجموعه پذیرایی است که با چشم اندازی رو به آب به تجدید محیط خارجی این پروژه خواهند پرداخت.
این مجموعه، موقعیت آن و شهر روتردام در حال تغییر زیادی هستند. بندر روتردام موضوع این تغییرات است. البته بندر قدیم عمدتاً با تکنولوژی پایین و ارتباطی سخت با این روند همراه است. در حالی که بندر کنونی با تکنولوژی بالا و کامپیوترهای بسیاری در حال کنترل است. طراحان سعی کردند این لایه بندی را در طرح بیان کنند.
انتظار می رود تخریب سالنهای فعلی در سال جاری انجام گرفته و روند ساخت غرفه جدید از سال 2019 انجام پذیرد. هدف این است ساخت این غرفه با فضاهای بیرونی تا اواخر سال 2019 و اوایل سال 2020 به اتمام برسد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *