جستجو
Close this search box.

طراحی ساده و جذاب محوطه یک ویلا به سبک مناظر ایتالیایی

این املاک 32 هکتاری، یک نمونه عالی از سبک منظره ایتالیایی هستند. گفتگوی ویلا با محیط طبیعی باعث می شود چشم انداز این خانه، زیبایی، سکون و آرامش را نشان دهد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

این املاک خصوصی 32 هکتاری در حومه توسکا یک نمونه عالی از سبک منظره ایتالیایی است. گفتگوی ویلا با محیط طبیعی باعث می شود این خانه واقعاً منحصربفرد باشد. چشم انداز آن، زیبایی، سکون و آرامش را نشان می دهد و اجازه می دهد تا ویلا به طبیعت تبدیل شود.

محل پروژه

این ویلای رویایی در شبه جزیره Monte Argentario در حدود 150 کیلومتری جنوب فلورانس در منطقه توسکانی واقع شده است. “La Bella Toscana”، همانطور که ایتالیایی ها آنرا به این نام می خوانند، در طول قرنها به عنوان باغهای چشمگیر شناخته شده است؛ از باغهای مدیچی تا ویلاهای کوچک در تپه های تونیک نورد، مناظر، داستانهای گذشته خود را می گویند.

طرح باغ ویلای توسکا

در اصطلاح توسکانی، ویلا به معنای وجود یک طراحی دقیق است. باغ رنسانس ایتالیایی، دیوار بین باغ، خانه و چشم انداز خارج را از بین برد. این ویلا مفهوم طراحی مشابهی را توسعه می دهد و فضای داخل را به باغ می رساند. طراحی چشم انداز نیز به نحوی است که بازدیدکننده باید به سختی جستجو کند تا باغچه گل را که بخشی از باغ ویلا توسکانی است را تشکیل دهد. در عوض دسته های پوشش گیاهی جنگلها، باغها، گیاهان زیتون، درختچه ها و گیاهان در این چشم انداز ترجیح داده می شوند.

طراحی ساده و جذاب محوطه یک ویلا به سبک مناظر ایتالیایی

ساختمان و ارتباط آن با منظر

این پروژه نتیجه تبادل مثبت ایده ها است که در طول سالها بین یک مشتری قدیمی و معمار جریان یافته است. حجم اصلی این ویلا در اطراف یک برج از قرن هجدهم قرار داده شده و در طراحی داخلی آن به طور کامل تجدید نظر شده است. حجم جدید، میزبان مهمانان در یک حیاط خلوت با بالهای افقی و عمودی است. ساختمان قدیمی توسط یک بخش ضخیم و متفاوت در کنار ساختار جدید منسجم از فولاد زنگ زده و شیشه پوشیده شده است.
ساختمان اصلی صمیمیت چند اتاق خصوصی در خانه را حفظ می کند. اتاقها که از طریق درهای کشویی شیشه ای رو به باغ دید دارند، دیوارهای شیشه ای داخلی را با فضای سبز خارجی ترکیب می کنند .تعامل بین اتاقها و باغ به حذف مرز دید بین داخل و خارج کمک می کند، بنابراین به نظر می رسد که درختان در داخل خانه رشد می کنند. پلکان به طور چشمگیری خانه و جنگل را به هم متصل می کند و سرسبزی را در اطراف خانه گسترش می دهد. توپوگرافی سایت به ارائه مناظر فوق العاده در سطوح مختلف کمک می کند.
طراحی ساده و جذاب محوطه یک ویلا به سبک مناظر ایتالیاییمسیر پیاده روی در سایت در امتداد یک هندسه قائم در کل آن اجرا می شود و بر موقعیت درختان کاج، درختان چوب پنبه ای و بلوط دریایی که پارک را پر می کنند، تاثیر می گذارد. یکی از معروف ترین عوامل یک باغ توسکا این است که با استفاده از گیاهان بومی که برای آب و هوای آنها مناسب است، به صورت پایدار طراحی می شوند. این بدان معنی است که گیاهان با آب و نگهداری کمی در این منطقه رشد می کنند. این پروژه احساس آرامش را به وجود می آورد که با بازتاب دریاچه ها، استخر و انعکاس نور طبیعی تقویت می شود.
در داخل این پروژه ویلایی یک چشم انداز خیره کننده و هیجان انگیز وجود دارد که باعث می شود مردم بخواهند برای همیشه در آنجا باقی بمانند. طراحی ساده و در عین حال دقیق آن به دلیل تعادل کامل بین طراحی معاصر و سنتی بی نظیر است. این پروژه به زیبایی نشان می دهد که زندگی در میان فضاهای داخلی و طبیعت شگفت انگیز، تجربه ای متعالی است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *