جستجو
Close this search box.

استفاده از زمین فوتبال جمع شونده در مناطق بی استفاده شهری

شرکت معماری AL_A از طرح خود با عنوان Pitch -Pitch رونمایی کرده است. این طرح یک مجموعه از زمینهای فوتبال است که به منظور استفاده از مناطق بی استفاده یا مناطقی که موقتاً در سراسر لندن و همچنین دیگر شهرهای بین المللی خالی هستند، ساخته شده اند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

شرکت معماری AL_A از طرح خود با عنوان Pitch -Pitch رونمایی کرده است. یک مجموعه از زمینهای فوتبال که به منظور استفاده از مناطق بی استفاده یا مناطقی که موقتاً در سراسر لندن و همچنین دیگر شهرهای بین المللی خالی هستند، ساخته شده است. این پروژه به عنوان پاسخی به کمبود فضای ورزشی در شهرها  است. هدف پروژه سرعت بالا و راحتی در ساخت است. به این معنی که ظرف دو هفته برای برگزاری مسابقات برپا شود و در مدت یکسال به منظور استفاده از سایتهای خالی مورد استفاده قرار گیرد.
استفاده از زمین فوتبال جمع شونده در مناطق بی استفاده شهریبعد از همکاری با Arup در پروژه ای که سیستم مدولار ساخته شده از ساختار فیبر کربن سبک را توسعه داد، ماده ای که عموماً در صنعت فضانوردی استفاده می شود، در این پروژه این ماده در مقیاس بزرگتری در معماری مورد استفاده قرار گرفت. البته این ماده در دومین پاویون سالانه Mpavilion در سال 2015 توسط این شرکت معماری مورد استفاده قرار گرفته بود.
رئیس کل AL_A اعتقاد دارد که آنها این طرح را به منظور نمایش بازی فوتبال و جذب تماشاگران و بازیکنان به pitch -pitch که موجب سرزندگی شهری خواهد بود، طراحی کرده اند. این زمین بازی اجازه می دهد که فضای شهری سرزندگی خود را حفظ کند و خود را با هر تعداد بازیکن و هر شکل زمینی وفق می دهد. این شرکت و شرکایش هم اکنون مشغول تامین بودجه برای اجرای طرح زمینهای بازی pitch -pitch در سرتاسر لندن هستند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *