جستجو
Close this search box.

پارکی در لاس وگاس

پاركی كوچك در خیابان اصلی لاس وگاس معروف به نوار لاس وگاس، با هدف سرمايه گذاری برای تولید ارزش افزوده در فضاهای بیرونی و جمعی ساخته شده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

خیابان اصلی لاس وگاس معروف به نوار لاس وگاس، امروزه از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در دنیا است. این خط نواری اخیراً پذیرای نخستین پارک خود است که دارای فضای عمومی با منظره تماشایی است. این امر منجر به پدید آمدن پر رفت و آمدترین پارک در سطح دنیا شده است. عاملی که این پروژه را قابل توجه کرده، در حقیقت شرکتهای خصوصی و صاحبان دارایی های بلوار لاس وگاس هستند. اخیراً مشخص شده است، ارزش سرمایه گذاری در فضاهاي بیروني و جمعی؛ بر عکس آنچه که در مستغلات و ساختمانهای سنتی بوده؛ آورده به صورت ارزش افزوده دارد. همچنین سرمايه گذاران، اقتصاد و ارزش توان بازاریابی و طراحی محتوا را مورد توجه قرار داده اند.
پارکی در لاس وگاسوضعیت شهری رو به رشد و کامل، زمانی شروع به شکل گیری می کند که تضادی از جاذبه های مصنوعی و موضوعی غالب، لاس وگاس را با همان خوشنامی مشابهی که تا به امروز بوده، عرضه کند. طراحی لبه برش داده شده پارک، بافت ناحیه مجاور را حفظ و لاس وگاس را كه یک زمانی واحه ای در بیابان بود، از نو بازسازی کرد و لاس وگاس را از یک ناحیه به شدت بائر و کم آب، در معرض آفتاب، حرارت، طوفان گرد و خاک و کم آبی خارج کرد. همه عناصر طراحی، این شرایط نامطلوب را به نحوی به اعتدال رسانند که لذتبخش ترین تجربه شهری را امکان پذیر کنند. سایه بانهای اکونیکی، فواره های آب، گیاهان بیابانی، همراه با درختان ساکن مناطق خشک همگی کمک کرده اند تا گرمای لاس وگاس را تعدیل کنند. در این پارک بهترین تمهیدات مدیریتی به کار گرفته شده است تا هدایت کنترل شده و پایداری در استفاده از آبهای موجود صورت گیرد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *