جستجو
Close this search box.

مجموعه تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای مختلف جهان – جلسه سوم: دانشگاه ویکتوریای ولینگتون

سومین نشست از سری تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای جهان، با موضوع معماری منظر در دانشگاه ویکتوریای ولینگتون نیوزلند، پنجشنبه 7 دی ۹۶ برگزار می شود.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

معماری منظر، هنر طراحی و مدیریت زمین، نظامدهی به طبیعت و عناصر دست ساخت انسان اکنون بصورت فرهنگ و علم درآمده و یکی از اهدافش حفظ و نگهداری منابع طبیعی است(ASLA). شناخت و درک بیشتر منظر در سطح جهان و مقایسه آن در دانشگاه های مختلف دنیا می تواند به آشنایی بیشتر این رشته در ایران و فرصتهای شغلی بعد از تحصیل کمک نماید.
با توجه به افزایش پذیرش دانشگاه ها در رشته معماری منظر در ایران، شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که رشته معماری منظر در دانشگاه های خارج از کشور چگونه تدریس میشود و چه جایگاهی دارد؟ یا اینکه یک معمار منظر بعد از فراغت از تحصیل در چه حوزه هایی و با چه شیوه ای می تواند فعالیت کند؟ یا راه های تحصیل در دانشگاه های خارجی چیست؟
سایت معمار منظر با راه اندازی و برگزاری سلسله نشستهای «تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان» به دنبال پاسخ سوالاتی از این دست است. اکنون پس از معرفی رشته معماری منظر در دانشگاه تورنتو کانادا و ادینبرو انگلستان در نشست اول و دوم، سومین نشست به انتقال تجربه تحصیل در رشته معماری منظر دانشگاه ویکتوریای ولینگتون اختصاص دارد.
مجموعه تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای مختلف جهان – جلسه سوم: دانشگاه ویکتوریای ولینگتونسومین نشست از سری تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان، با موضوع “ معماری منظر در دانشگاه ویکتوریای ولینگتون نیوزلند” برگزار می شود. در این نشست که به صورت کارگاه تعاملی برگزارخواهد شد، مریم لسان، دانش آموخته معماری منظر در دانشگاه ویکتوریای ولینگتون، تجربه خود در خصوص دانشگاه محل تحصیلش، موضوعات مطرح دانشگاهی رشته منظر، پروژه های آکادمیک و حرفه ای و موقعیتهای شغلی را به اشتراک می گذارد.
‎موضوعات زیر در این نشست مطرح خواهند شد:

  • نقش و اهمیت رشته تحصیلی معماری منظر در خارج از کشور
  • ‎علل انتخاب ادامه تحصیل در رشته معماری منظر در نیوزلند و شیوه های دستیابی به آن
  • چارت درسی و طراحی معماری منظر در مقطع ارشد و دکتری در دانشگاه
  • ویکتوریای ولینگتون
  • نرم افزاهای کاربردی مورد استفاده معماران منظر
  • ‎معرفی شرکتهای معماری منظر در نیوزلند و نمونه پروژه های اجرایی

‎این کارگاه تعاملی روز پنجشنبه ۷ دی در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ از ساعت ١٧ لغایت ٢٠ برگزار می شود. جهت شرکت در این برنامه می توانید از طریق فرم زیر اقدام به ثبت نام نمایید. شایان ذکر است که به دلیل محدودیت فضا، ثبت نام زود هنگام اولویت دارد. مهلت ثبت نام در برنامه تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 5 دی ماه خواهد بود.

برای ثبت نام در این برنامه فرم زیر را تکمیل نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *