جستجو
Close this search box.

اینستالیشن راه سکوت، بازتاب دهنده مینیاتوری چشم انداز نروژی

اثری هنری اینستالیشن با نام "راه سکوت"، توسط جپ هینز (Jeppe Hein's) ساخته شده و در حال حاضر به طور دائم در نزدیکی اسلو قرار داده شده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

اثری هنری اینستالیشن با نام “راه سکوت”، توسط جپ هینز (Jeppe Hein’s) ساخته شده و در حال حاضر به طور دائم در نزدیکی اسلو قرار داده شده است. مجسمه با الهام از توپوگرافی پارک مجسمه کیستفوز (Kistefos)، رابطه ای میان سازه و محل نصب آن با در نظر گرفتن پله های شیبدار و تراسهای باز ایجاد کرده است.
مارپیچی از آینه ها فضای اطراف مجسمه را در بر گرفته و فضاهای آرامی را ایجاد کرده است و از طریق ستونهای آینه ای که نگاه را به سمت آسمان جلب می کند، انسان را به تامل وا می دارد؛ طبیعت با درختی که فضای درونی را به بیرونی مرتبط می کند، خود را نمایان می سازد و جنبشی که با منظره پویای دیوارهای دارای جریان آب برجسته شده است.

اینستالیشن راه سکوت، بازتاب دهنده مینیاتوری چشم انداز نروژی

به طور کلی، غرفه ای برای تشویق بازدیدکنندگان برای زلال سازی ذهن خود و تجربه های سکوت متفاوت با توجه به محیط در نظر گرفته شده است. جریان آب، برای مثال، اشاره به سکوتی دارد که با ایجاد صدایی موجب محو شدن همه صداهای دیگر می شود. بنابراین تجربه پیاده روی بین سازه به منظور ترویج سکوت درونی در کنار تفکر، درون نگری و اتصال به طبیعت طراحی شده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *