جستجو
Close this search box.

مجموعه تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای مختلف جهان – جلسه دوم: دانشگاه ادينبرو

دومين نشست از سری تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان، با موضوع معماری منظر در دانشگاه ادينبرو انگلستان، یکشنبه 21 آبان 96 برگزار می شود.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

معماري منظر رشته نسبتاً نوپايي در ايران است كه به سرعت در حال رشد و گسترش در سطح دانشگاهي است. شناخت و درك بيشتر اين رشته در سطح جهان و مقایسه بسیاری از ابعاد آن با دانشگاه های دیگر کشورها می تواند به شناسايي دقيقتر آن در ایران و موضوعات مختلف مطرح در آموزش و همچنین فرصتهای شغلی بعد از تحصیل کمک نماید.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که رشته معماری منظر در دانشگاه های خارج از کشور چگونه تدریس و آموخته می شود؟ یا اینکه یک معمار منظر بعد از فراغت از تحصیل در چه حوزه هایی و با چه شیوه ای می تواند فعالیت کند؟ یا راه های تحصیل در دانشگاه های خارجی چیست؟
اگر به دنبال پاسخ سوالاتی از این دست هستید، دومين نشست از سری نشست های تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان را که در ادامه نشست اول برگزار می شود را از دست ندهید.
مجموعه تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای مختلف جهان – جلسه دوم: دانشگاه ادينبرودومين نشست از سری تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان، با موضوع “ معماری منظر در دانشگاه ادينبرو انگلستان” برگزار می شود. در این نشست كه به صورت كارگاه تعاملي برگزارخواهد شد، اميد ريسمانچيان، دانش آموخته دانشگاه ادينبرو، تجربه خود در خصوص دانشگاه محل تحصيلش، موضوعات مطرح دانشگاهی رشته منظر، پروژه های آكادميك و حرفه اي و موقعیتهای شغلی را به اشتراك مي گذارد.
موضوعات زیر در این نشست مطرح خواهند شد:

  • علل انتخاب ادامه تحصيل در رشته معماري منظر در انگلستان و شيوه های دستيابی به آن
  • ذهنيت ها، پيش بينی ها و واقعيتهای پيش رو هنگام ادامه تحصيل
  • نمونه موضوعات تحقيقاتي و حرفه ای منظرين در كار سايمون بل
  • نقش و اهميت رشته تحصيلی معماری منظر در خارج از كشور
  • چگونگی فرآيند شغلي در انگلستان و تفاوت آن با ساير رشته های مرتبط
  • كار، فعاليت و عضويت معماری منظر در نظام مهندسی استراليا

این كارگاه تعاملي روز یکشنبه ٢١ آبان در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ از ساعت ١٧ لغایت ٢٠ برگزار می شود. جهت شرکت در این برنامه می توانید از طریق فرم زیر اقدام به ثبت نام نمایید. شایان ذکر است که به دلیل محدودیت فضا، ثبت نام زود هنگام اولویت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *