جستجو
Close this search box.

تاثیر منظر اتاقهای دو هتل در زوریخ بر میزان درآمد آنها

مطالعه دو هتل در زوریخ با معیار بالابودن هزینه و افزایش میزان اقامت نشان می دهد این دو به دلیل داشتن منظری زیبا، درآمد بیشتری نسبت به سایر هتل ها داشته اند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر منظر اتاقهای دو هتل در زوریخ بر میزان درآمد آنها

محققان در مطالعه دو هتل در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس دو معیار «بالابودن هزینه ها» و «افزایش میزان اقامت» را مبنای تحقیق قرار دادند، تا اتاق های هتلهایی با ویژگی های یکسان اما دارای مناظر متفاوت را مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهند. نتایج حاکی از این بود که این دو هتل در طول 20 سال به دلیل داشتن منظری زیبا، 16.34 و 4.28 میلیون دلار درآمد بیشتری در قیاس با سایر هتل ها کسب کرده اند. یکی از این دو هتل مشرف به رودخانه ای واقع در مرکز شهر و دیگری مشرف به دریاچه ای با منظری وسیع از کوه های آلپ است.

گردآوری و ارائه: مليكاسادات سيدعلی


Source: Lange, Eckart, and Peter V. Schaeffer. (2001). A comment on the market value of a room with a view. Landscape and Urban Planning 55(2), 113-120


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *