جستجو
Close this search box.

تاثیر درختان بر میزان جرم و جنایت در پورتلند

مطابق با پژوهشی در شهر پورتلند دریافته اند که وجود درختان بلند بر خلاف درختان کوتاه که موجب مسدود شدن دید می شوند، با میزان پایین جرم و جنایت در ارتباط است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر درختان بر میزان جرم و جنایت در پورتلند

مطابق با پژوهشی در شهر پورتلند در ایالت اورگان دریافته اند که وجود درختان در زمین های شهری با میزان پایینی از جرم و جنایت در ارتباط است. نظر به اینکه تاثیر درختان بر مجموعه های مسکونی یکسان نیست، توده ای از درختان موجود در محوطه خانه ها که به اندازه ای کوچک هستند که دید از پنجره طبقه اول خانه را مسدود می کنند، باعث افزایش وقوع جرم و جنایت می شوند، این درحالی است که توده ای از درختان بزرگتر در این محوطه ها میزان وقوع جرم و جنایت ها را کاهش می دهند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Donovan, Geoffrey H., and Jeffrey P. Prestemon. (2012). The effect of trees on crime in Portland, Oregon. Environment and Behavior44(1), 3-30


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *