جستجو
Close this search box.

رقابت ایده پردازی گردشگاه حاشیه راه آهن وینیپگ

هدف از رقابت ایده پردازی گردشگاه حاشیه راه آهن، خلق ایده های محرک و عملی برای طراحی گردشگاه پیاده محور، با تمرکز بر کارکرد همه جانبه و ترویج زندگی فعال است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

شرکت بازآفرینی (سایت تاریخی) فورکس اقدام به برگزاری رقابتی در زمینه ایده پردازی برای بازآفرینی و تبدیل یک جاده با 4 خط عبوری به یک فضای عمومی منحصربفرد نموده است. این پروژه با عنوان گردشگاه حاشیه راه آهن شناخته می شود و جزیی کلیدی برای محدوده راه آهن موجود در طرح فورکس خواهد بود. بنا بر برنامه ریزی، حاشیه راه آهن باید به یک طرح توسعه محلی پرنشاط و با کاربری چندگانه، در فورکس در وینیپگ، مانیتوبا (کانادا) تبدیل گردد.
رقابت ایده پردازی گردشگاه حاشیه راه آهن وینیپگ هدف از این رقابت ترغیب ایده های نوآورانه، محرک و عملی برای طراحی شهری گردشگاه پیاده محور، با تمرکز بر والایی طراحی، نوآوری، کارکرد همه جانبه و دائمی و ترویج زندگی فعال است. شرکت در این رقابت به صورت فردی و تیمی آزاد بوده و هر گروه شرکت کننده باید دارای عضوی با عنوان رسمی معمار، معمار منظر و یا برنامه‌ریز منظر باشد.
ثبت نام در این مسابقه رایگان بوده و مهلت نهایی شرکت در آن 12 سپتامبر 2017 (21 شهریور 96) خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال طرح های بصری و ثبت نام در رقابت به این آدرس مراجعه کنید. فایل حاوی اطلاعات مرتبط با مسابقه را از نیز از اینجا دریافت نمایید.

منبع: +

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *