جستجو
Close this search box.

تاثیر حیاط سبز مدارس بر دانش آموزان

مطابق با مطالعه ای در مریلند و کلرادو، حیاط سبز مدارس می تواند منجر به کاهش استرس، افزایش انعطاف پذیری و مهارت و همچنین افزایش تمرکز در دانش آموزان شود.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر حیاط سبز مدارس بر دانش آموزانمطابق با یک مطالعه قوم نگاری در مریلند و کلرادو، حیاط سبز مدارس می تواند منجر به کاهش استرس، افزایش انعطاف پذیری، ایجاد شایستگی و مهارت و همچنین افزایش تمرکز در دانش آموزان 6 تا 18 ساله شود. این حیاط های سبز، دو هکتار منطقه پوشیده از درخت، یک چهارم هکتار کلاس های درسی در فضای باز و یک برنامه به منظور کاشت سبزیجات برای دانش آموزان دبیرستانی را در بر می گیرند.

گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان


Source: Chawla, Louise, Kelly Keena, Illène Pevec, and Emily Stanley. (2014). Green schoolyards as havens from stress and resources for resilience in childhood and adolescenceHealth & place28, 1-13.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *