جستجو
Close this search box.

مرکز هنرهای نمایشی هونگ گیائو در شانگهای

ساختمان تئاتر در مرکز هنرهای نمایشی مانند استون هنج به عنوان برنامه سنتی با بیانی شفاف و سینماها همانند جعبه فلزی برای برنامه قرن بیستمی، بسط یافته اند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

این پروژه در یکی از محله های پر رفت و آمد شانگهای قرار دارد. خیابان با مراکز خرید کوچک احاطه شده است. طرح توسعه جدید جایگزین محوطه فعلی شده و یک طرح سینمایی را در سایت توسعه خواهد داد. موضوع پروژه پنج سال قبل از بستن قرارداد با طراحان BAU در سه دوره رقابت مطرح شده بود.مرکز هنرهای نمایشی هونگ گیائو در شانگهای

تفاوتهای آشکار

این پروژه شامل سرگرمیهای گروهی از قبیل برنامه های مدرن و سنتی است. فضاهایی شامل تئاتر (1000صندلی) و سینما با 7 سالن. بطور کلی برای دیدن برنامه های مجزا باید متکی به شناخت گروههای مختلف استفاده کننده باشیم. این پروژه فرصت خوبی برای تقابل دو برنامه مختلف و تعامل بین دو گروه کاربر متفاوت است. تبیین برنامه به عنوان موارد مجزا و ارتباط آنها با یک پلازای مسقف باعث ایجاد فضایی محصور بین دو مکان می شود که تفاوت بین برنامه های آن نسبتاً زیاد است و همچنین می تواند زمینه ای برای حمایت و تقویت بیشتر و پیوند بین هنرهای نمایشی باشد.

مجموعه ای متفاوت

ساختمان تئاتر همانند سازه های سنگی گذشته (نظیر استون هنج، به عنوان مصالح سنتی برای برنامه سنتی) است که با بیانی شفاف به صورت فضایی دوار و پلکانی بسط یافته است. به طور کلی سینماها یک جعبه فلزی هستند (مصالح قرن بیستمی برای برنامه های قرن بیستمی) کنار خیابان که به صورت معلق ایستاده اند. پلازای مسقف با لابی شامل باجه بلیت فروشی، کافه، فضای باز نمایشگاهی و فضای حرکتی که دید به بیرون لابی و خیابان دارد، طراحی شده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *