جستجو
Close this search box.

کاشت در تراس، ایده طراحی هتل جنگلی عمودی در چین

پایداری به جز حفاظت از انرژی، به تنوع زیستی نیز وابسته است. همزیستی بین انسان، معماری و طبیعت پایداری واقعی است که در طراحی هتل جنگلی عمودی لحاظ شده است..
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

گروه معماران استفانو بوئری (Stefano Boeri) از برنامه ‌های هتل جنگلی – صخره‌ای گوئیژو (Guizhou) رونمایی کرده ‌اند، هتلی اقامتی که با 31200 متر مربع مساحت، در منطقه 10 هزار قله از استان گوئیژو در چین قرار گرفته است. طراحی هتل واقع در دره، با نشان دادن چشم ‌انداز چشمگیر منطقه، به عنوان یکی از برترین مقصدهای گردشگری سال 2016 در مجله نیویورک تایمز معرفی شد. مفهوم بنیادی برای این پروژه از اکوسیستم منحصر بفرد منطقه 10 هزار قله و ارتباط بین انسان و طبیعت، نشأت می‌گیرد که با فرمهای طبیعی کوهها و تکنیکهای سنتی کشاورزی خود روی تراس‌ شهرت دارد. چشم ‌انداز هتل گروه معماران استفانو بوئری از این زبان برای بازسازی تپه ‌ای که سالها پیش مسطح شده و معرفی مجدد پوشش گیاهی به وسیله نمای ساختمان استفاده می‌کند.

کاشت در تراس، ایده طراحی هتل جنگلی عمودی در چین

در داخل ساختمان، 250 واحد هتل همراه با امکاناتی از جمله سالن بدنسازی، سالن استراحت، منطقه VIP، رستوران و اتاق کنفرانس برای بازدیدکنندگان آماده خواهد شد. معماران این پروژه اعتقاد دارند که همزیستی هدف است. پایداری نه تنها به حفاظت از انرژی بستگی دارد، بلکه به تنوع زیستی گسترده تر نیز وابسته است. همزیستی بین انسان، معماری و طبیعت پایداری واقعی است.
این پروژه، همراه با پروژه در حال احداث دیگر این گروه با نام برج سروها در لوزان سوئیس، ادامه تحقیقات جنگل عمودی گروه معماران استفانو بوئری است که با جنگل عمودی بوسکو در میلان که بهترین ساختمان بلند CTBUH در سراسر جهان در سال 2015 نامگذاری شد، آغاز شده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *