جستجو
Close this search box.

طراحی ساحل دریاچه پاپروکنی در جنوب لهستان

ساکنین تیچی غالباً اوقات فراغت خود را در حاشیه دریاچه پاپروکنی سپری می کنند. در مجاورت این گردشگاه، یک مرکز سرگرمی با جاذبه های ورزشی و تفریحی وجود دارد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

ساکنین تیچی (Tychy) اغلب، اوقات فراغت خود را در حاشیه دریاچه پاپروکنی (Paprocany) سپری می کنند. در مجاورت این گردشگاه، یک مرکز سرگرمی با جاذبه های مختلف ورزشی و تفریحی وجود دارد. بازسازی مجدد مکانهای تفریحی در دریاچه پاپروکنی پروژه دیگری است که عموماً مسائلی چون ارزشهای بصری، فضاهای سبز، توسعه و گسترش مناطق تفریحی برای ساکنین شهر را مورد توجه قرار داده است.

طراحی ساحل دریاچه پاپروکنی در جنوب لهستان

تصور کلی در خصوص این گردشگاه چوبی (که در کنار دریاچه قرار دارد) اینگونه نهادینه شده است که متناوباً مسیر دریاچه را طی کند و دوباره به خشکی برگردد. با توجه به این موضوع، مسئولین امر تصورات مختلف راجع به فضا را از نقاط گوناگون گردشگاه مدنظر قرار داده اند. تفرجگاه با مسیر عابر پیاده و دوچرخه (که پشت دریاچه قرار دارد) شروع می شود و تقریباً نزدیک دریاچه یعنی دقیقاً کنار آب پایان می یابد. در گردشگاه، فضاهای خالی وجود دارد که در آن توریهای کشیده شده روی آب تعبیه شده است و همچنین صندلیهایی در آن قسمت طراحی شده اند که می توان از آنها به عنوان تریبونی برای مسابقات ورزشی آبی استفاده کرد‌. علاوه بر این موارد که ذکر شد، در این منطقه ساحل شنی و باشگاه روباز نیز وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *