جستجو
Close this search box.

باز طراحی محله آنفا در کازابلانکا

شرکت هامونیک و میسن و شرکا با تأکید بر میراث فاخر معماری کازابلانکا و با توجه به تنوع زیستی و هویت، ساختار جدیدی را در محله آنفا فراهم می ­آورند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

شرکت هامونیک (Hamonic) و میسن و شرکا (Masson & Associés) محله آنفا در کازابلانکای جدید را به واسطه باز طراحی انجام گرفته، جهت توسعه های آتی برنامه ریزی کردند. این شرکت پاریسی تنها برنده رقابت اسپانسر شهری و پیشگام تحول در منطقه بوده است. برنامه­ ها پاسخگوی سوالات مطرح شده در مقیاس شهری و همچنین حفظ و پایداری آنها بودند. به منظور طراحی دوباره ارتباطات بین آسمانخراشهای تجاری در این شهر مراکشی، ساختار و شهرسازی نوین به عنوان نقطه قوت پروژه مطرح بود.

باز طراحی محله آنفا در کازابلانکا

این شرکت با تأکید بر میراث معماری فاخر کازابلانکا به عنوان نقطه قوت ایده­ این پروژه و با توجه به تنوع زیستی و هویت، ساختار جدیدی را در محله آنفا فراهم می ­آورد. طرح پیشنهادی توسط طراحان به منظور نوسازی محله آنفا بر مبنای میراث فرهنگی مراکش و حفظ و ساختار پروژه ارائه شده است. قطعه ­های جدید شهری، شیوه ­های نوینی برای زندگی ساکنان این منطقه ارائه می­دهند، اما در بعد وسیع­ تر، به نوعی از تمام شهروندان کازابلانکا دعوت می­کند که به این منطقه به عنوان نقطه کانونی شهر، مجدداً توجه کنند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *