جستجو
Close this search box.

تاثیر عوامل مختلف بر فعالیت فیزیکی کاربران در پارکهای محلی

پارکهای دارای مسیرهای حلقه ای و جنگلی هفت برابر نسبت به پارکهایی که دارای چنین ویژگیهایی نیستند، برای فعالیت فیزیکی مورد استفاده کاربران قرار می گیرند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر عوامل مختلف بر فعالیت فیزیکی کاربران در پارکهای محلیپارکهای دارای مسیرهای حلقه ای (سنگفرش شده یا حتی طبیعی) و همچینن پارکهای جنگلی، به میزان هفت برابر بیشتر نسبت به پارکهایی که دارای چنین ویژگیهایی نیستند، ممکن است به منظور فعالیت فیزیکی مورد استفاده کاربران قرار گیرند. ابعاد و اندازه پارک یا دوری و نزدیکی آن از محل زندگی کاربران، عوامل شاخص و تاثیرگذاری برای فعالیتهای فیزیکی به شمار نمی روند.

گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان


Source: Kaczynski, Andrew T., Potwarka, Luke, Saelens, Brian E. (2008) Association of park size, distance, and features with physical activity in neighborhood parks. American Journal of Public Health 98(8), 1451-1457.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *